Sunday 2 January 2011

wonderful tonight

2010年的最後一天,2011年的第一秒
我選擇了和你度過
你看了看手錶,握了我的手
happy new year

四周都是熱鬧的氣氛
無數人因為新一年的到來而歡呼

我與你
兩人的呼吸已經把一切隔開
我能聽到的
只是你的聲音
看到的也只是你的眼睛
我的倒影
也只出現在你瞳孔
you are wonderful tonight

stiva,
i can't believe it is real
i cant believe it is happened on me
i can't believe i'm so close to you,you are in my arms
i think i'm still in the dream

then i told him,
i will wake you up by a bite.

No comments: